a-l-l-a

Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

Linnea <33

Av A-L-L-A - 21 mars 2013 15:13

  hejj svejs... Det är Linnea jag vet att vi gör inlägget tsm men idag såhade jag tråkigt och var själv så jag tänkte göra ett inlägg om mobbning på internet okej regel nr 1:

Att bakom varje avatar elr bloggare (Något sådant) Så finns en människa med riktiga kännslor tänk på det.

regel nr 2 (Den gyleneregen) Behanda den som du själv vill bli behandlad   ! Och den sista regen alltså nr3... xD

: Det spelar ingen roll hur du ser ut utan insidan räknas   ! Om du förljer de här reglerna är du en bra vän   ...

Hehe... Ha en grym dag   /Linnea

 
 
Jonna

Jonna

21 mars 2013 15:28

Det var fin blogg du har, jag gillade dine regler för det stämmer till fullo det du har skrivit. Titta gärna in till min blogg om du vill..

http://joul6355.bloggplatsen.se

A-L-L-A

23 mars 2013 14:59

Tack

/A-L-L-A

 
Amizz xD

Amizz xD

21 mars 2013 15:28

Hej! Jag förstår dig Ninnsan du har ju blivit nätmobbad på msp...

/Amanda T, haha kommenterar våran egna blogg:D

http://cuteybeauty.bloggplatsen.se

A-L-L-A

23 mars 2013 15:00

Ja :D

 
Killemirre

Killemirre

22 mars 2013 07:37

Hej hur skriver jag en text om jag ochså vill det

http://Ingen

A-L-L-A

5 januari 2014 21:04

Du måste skapa en egen blogg om du ska skriva egna inlägg...

/A-L-L-A

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A-L-L-A - 1 juni 2014 20:22


Hej! Jag hade tänkt börja med att säga att vi typ inte har gjort några inägg eller något sådant. om vi har några läsare kvar som läser detta. det känns lite som att pata med sig själv...     haters gonna hate i laugh cause you skate... This is not ...

Av A-L-L-A - 3 januari 2014 20:02

Failade med bilden under men... Hehe... Ni får stå ut med världens mest oproffisionella bloggare ;) ///Amanda F ...

Av A-L-L-A - 3 januari 2014 19:59


Ja... Hej! Det här är mitt första "egna" inlägg. Eller hur man nu säger det... Idag har jag och Amiiiiiizzzzzz lekt/gjort nåt. Hehe låter helt akward... Vi var vääääldigt sociala (Alltså suttit med mobilerna typ hela tiden). Och vet ni vad (trumvirv...

Av A-L-L-A - 3 januari 2014 19:45


Hej! Det var verkligen jätte längesen någon bloggade här.  Vi har gjort JÄTTE mycket roligt men det är ingen som har orkat blogga osv, jag vet faktiskt inte varför. Vi har haft några pyjamaspartyn, shoppat, sprungit xd, sett Catching fire - på bio oc...

Av A-L-L-A - 23 mars 2013 15:00

Tjabba!  Som Linnea redan har skrivit så har jag en egen blogg... www.cuteybeauty.bloggplatsen.se Och jag skulle vilja säga tack till Linnea för att hon kallade mig ett bloggproffs! Tack bästii. <3 Idag är det Lördag. Jag ska kanske ringa nån i A-...

Om oss ♥

A -

Namn: Amanda

Född: 2002

Idol: Taylor Swift

Intressen: Friidrott och naglar

Favorit film: Hungergames och Catching fire

Instagram: @egoistisk_sak

Blogg: Denna

 

L -

Namn: Linnea

Född: 2002

Idol: Avril Lavigne

Intressen: Taekwon-do och lyssna på musik

Favorit film: Hungergames och Star wars

Instagram: Har inte

Blogg: Denna och sweetlinnea.bloggplatsen.se

 

 

L-

Namn: Louise

Född: 2002

Idol: Taylor Swift

Intressen: Naglar 

Favorit film: Hungergames 

Instagram: Har inte

Blogg: Denna

 

A -

Namn: Amanda

Född: 2002

Idol: Justin Bieber

Intressen: Taekwon-do och dans

Favorit film: Hungergames

Instagram: @amizz_

Blogg: Denna och cuteybeauty.bloggplatsen.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hello Kitty Touching Lip

Ovido - Quiz & Flashcards